Αειφορία στη δόμηση

Ένας βιώσιμος σχεδιασμός προϊόντων πρέπει να ενσωματώνει στη φιλοσοφία του, τις οικονομικές επιταγές των επιχειρήσεων, τους ηθικούς κανόνες, αλλά και τις κοινωνικοοικονομικές προεκτάσεις γύρω από τη βιωσιμότητα.

Ένας βιώσιμος σχεδιασμός προϊόντων πρέπει να ενσωματώνει στη φιλοσοφία του, τις οικονομικές επιταγές των επιχειρήσεων, τους ηθικούς κανόνες, αλλά και τις κοινωνικοοικονομικές προεκτάσεις γύρω από τη βιωσιμότητα. Επιπλέον, θα πρέπει να χρησιμοποιεί οικολογικές αρχές ως μεθόδους σχεδιασμού και εφαρμογής.  
 
Το ιδανικό προϊόν είναι αυτό που μεγιστοποιεί και τους τρεις παραπάνω πυλώνες, δηλαδή είναι καλό για το περιβάλλον, κερδοφόρο για την εταιρεία/οργανισμό και συμβάλει στην κοινωνική ανάπτυξη. 

0
Feed

Γράψτε ένα σχόλιο