Προϊόντα κατάλληλα για τον καθένα χρήστη

Η προσαρμογή (customization) των εξατομικευμένων προϊόντων στις ανάγκες κάθε πελάτη αναφέρεται στο πλαίσιο του διεθνούς μάρκετινγκ, ως μια στρατηγική προϊόντων προσαρμοσμένη στις εκάστοτε απαιτήσεις των πελατών-στόχων. 

Η προσαρμογή (customization) των εξατομικευμένων προϊόντων στις ανάγκες κάθε πελάτη αναφέρεται στο πλαίσιο του διεθνούς μάρκετινγκ, ως μια στρατηγική προϊόντων προσαρμοσμένη στις εκάστοτε απαιτήσεις των πελατών-στόχων. 
 
Επομένως, παρόλο που η ιδέα μιας υβριδικής νανοδομημένης αντιδιαβρωτικής επίστρωσης για την αντιδιαβρωτική ενίσχυση του δομικού χάλυβα είναι μία, θα πρέπει να παρασκευαστούν διαφορετικές σειρές προϊόντων, ώστε κάθε προϊόν να είναι ειδικά τροποποιημένο για τις ανάγκες (custom made) κάθε πελάτη και κάθε γραμμής παραγωγής. 

0
Feed

Γράψτε ένα σχόλιο